.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كشف انبار بزرگ تجهيزات گيرنده ماهواره در گرگان

رئيس پليس آگاهي استان گلستان از دستگيري دو جوان 18 ساله كه با ساختن شاه كليد 14 خودرو را در گرگان به سرقت برده بودند.
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،داوود سلطاني گفت: اوايل هفته جاري مأموران كلانتري 11 گرگان حين گشت زني در سطح شهر موفق شدند سارقي را كه قصد سرقت يك دستگاه خودرو پرايد را داشت حين سرقت شناسايي و طي يك عمليات تعقيب و گريز دستگير كنند.
وي ادامه داد: متهم كه جواني 18 ساله به نام مهرداد بود بلافاصله براي انجام تحقيقات بيشتر دراختيار مأموران آگاهي اين شهر قرار گرفت وطي بازجويي هاي فني بعمل آمده سرانجام راز 14 فقره سرقت خودرو را فاش كرد نامبرده كه در ابتدا منكر هرگونه سرقت بود در ادامه بازجويي‌هاي صورت گرفته عنوان كرد، با همدستي يكي از دوستان خود به نام مهدي، 18 ساله ساكن گرگان به انگيزه تفريح و سرگرمي از ابتداي سال تاكنون 12 خودروي پرايد و دو دستگا ه خودروي رنو را به سرقت برده و پس از سرقت وسايل آن خودروهاي مسروقه را در سطح شهر رها كرده‌اند.
رئيس پليس آگاهي استان گفت: كارآگاهان پليس با دريافت اين اطلاعات، براي شناسايي و دستگيري هر چه سريع‌تر همدست متهم وارد عمل شدند و با تشكيل اكيپ ويژه به كنترل مخفيگاه‌هاي وي پرداخته، محل‌هاي رفت و آمد احتمالي سارق را در ساعت‌هاي مختلف تحت كنترل قرار دادند تا اينكه سرانجام موفق شدند مهدي را كه عامل اصلي سرقت‌ها بود دستگير كنند.
سلطاني روش اين دو سارق را در سرقت سوء استفاده ازغفلت تعدادي از رانندگان و با استفاده از يك عدد شاه كليد عنوان كرد و گفت: تمامي صحنه‌هاي سرقت‌ها توسط مأموران بازسازي و يك مالخر دراين رابطه دستگير شد.
وي تصريح كرد: تلاش مأموران پيرامون ديگر سرقت‌هاي احتمالي توسط اين دو سارق ادامه دارد.

* واژگوني مرگبار خودرو سمند در گلستان
بر اثر واژگوني يك دستگاه خودرو سمند در مسير مينودشت به گنبدكاووس سه سرنشين جان خود را از دست دادند.
روز گذشته يك دستگاه خودرو سمند در مسير مينودشت به گنبدكاووس روبه روي كارخانه نئوپان گنبدكاووس به شدت به يك قلاده سگ برخورد و پس از خارج شدن از مسير حركت و برخورد با موانع جداكننده وسط جاده در حاشيه خاكي واژگون شد.
بر اثر اين حادثه راننده خودرو به شدت مجروح و سه سرنشين ديگر جان خود را از دست دادند.
سرعت بالا و عدم توجه راننده به جلو علت اصلي اين حادثه از سوي كارشناس پليس راه عنوان شده است.

* كشف انبار بزرگ تجهيزات گيرنده ماهواره درگرگان
رئيس پليس امنيت عمومي استان گلستان از كشف بيش از 270 دستگاه تجهيزات گيرنده ماهواره در گرگان خبر داد.
عيسي خائفي گفت: اوايل هفته جاري گزارشي از طريق منابع مردمي در اختيار مأموران امنيت عمومي استان قرار گرفت كه آنها را از توزيع كننده تجهيزات گيرنده ماهواره توسط مردي به نام احمد آگاه ساخت.
وي تصريح كرد: در پي كسب اين خبر بلافاصله اكيپي از مأموران موضوع را بصورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند و سرانجام پس از يكسري اقدامات اطلاعاتي و پليسي و استفاده از منابع خبري موفق شدند مرد مورد نظر را شناسايي و در بازرسي از منزل و انبار مغازه وي 276 دستگاه تجهيزات گيرنده ماهواره كشف و ضبط كنند.
رئيس پليس امنيت عمومي استان گفت: متهم دستگير و ضمن تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.201 seconds.